среда, 5 мая 2021 г.

Майбутні першокласники. Письмове приладдя

 ТЕМА. ПИСЬМОВЕ ПРИЛАДДЯ 

Мета: ознайомити учнів з письмовим приладдям (зошитом, ручкою, олівцем), гігієнічними правилами письма; звернути увагу на обкладинку зошита (зміст малюнка); вправляти у правильному розміщенні олівця учнів, які пишуть правою/лівою рукою; розвивати дрібні м’язи руки та м’язову пам’ять дітей, увагу, логічне мислення; виховувати охайність, уважність.

                                                                  Хід уроку

 І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.Привітання

Пролунав  дзвінок,

Починаємо  урок.

Працюватимо  старанно,

Щоб  почути  у  кінці,

Що  у  нашому  у  класі 

Діти  просто 

Мо-лод-ці!

2.Організація классу
 — Діти, чи готові ваші очі до уроку? (Так!) Підморгніть мені.
 — Чи готові ваші вушка мене слухати? (Так!) Покажіть, як ви ними слухаєте.
 — Чи готові ваші ручки писати у зошиті? (Так!) Поплескайте.
— Чи готові ваші ніжки вас слухати? (Так!) Потупайте.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
 1. Мотивація навчальної діяльності
— А навіщо людині вміти писати?
— Діти, до нас сьогодні на урок завітав Зайчик.
Діти, спробуйте відгадати загадки — і ви дізнаєтеся, чим може писати наш Зайчико.
 Загадки
 Маленьке, біленьке, По чорному полю пл
игає і слід залишає. (Крейда.)
 У коробці спочивають Спритні хлопці молодці, Убрання барвисте мають І загострені кінці. На папері слід лишають,  а зовуться…(олівці).
2. Повідомлення теми та мети уроку
— Діти, сьогодні ви ознайомитесь із письмовим приладдям, гігієнічними правилами письма.
3. Вивчення нового матеріалу
1) Ознайомлення з письмовим приладдям. Вправа «Відкритий мікрофон»
 — А ще чим можна залишати слід на папері? (Ручкою, фломастерами, фарбами.)
— Перед вами на парті є кольорові олівці. Знайдіть у коробці олівець такого кольору, що вам найбільше подобається малювати. Візьміть його у праву руку (лівші — у ліву руку). Покажіть, де у вас права рука. Підніміть її, поставте на парту. Сьогодні будемо працювати з олівцями. Подружіться з ними, Нумо разом пригадаємо, скільки пальців на руці.
 Нумо пальці рахувать:
Один, два, три, чотири, п’ять. Один, два, три, чотири, п’ять — Десять пальців, дві руки — Це твої помічники. За Ю. Соколовою
— А тепер пригадаймо, як звуться пальці на руці: найменший — мізинець, потім — безіменний (без імені), середній (він посередині), вказівний (ним указують на щось), нарешті,— великий, він завжди виконує велику роботу.
Вчитель обходить клас і показує як тримати олівець.
2..Письмо похилих
-Хто зображений на малюнку?Де вони живуть?Що полюбляють робити?
-
-Покажіть зайчику як ви тримаєте олівець, та проведіть своїх тваринок до кінця  ліній.
3.Фізкультхвилинка
Важко зайчику сидіти.Треба трохи відпочити. Скік-скік,скік-скік. Треба трохи пострибати. Скік-Скік,скік-скік. Пострабавши,треба сісти й працювати.

4.Гра «Відшукай і домалюй»

-         Домалюй біля великого їжачка – велике яблуко; біля маленького їжачка – маленьке; ліворуч від дерева – вище за нього дерево; праворуч від гриба – нижчий за нього гриб, біля нього такий самий; вуха і хвіст лисичці і зайчику.

-         Розкажи у кого хвіст довший, ніж у зайчика? У кого вуха довші ніж у лисички? Скільки звірят на малюнку? Скільки грибочків?

-         Розфарбуй малюнок. Полічи, скільки тварин на малюнку.

 

III. Відгадування загадок.

Не сорочка, а зшитий,

Не кущ, а з листочками. (Зошит)

Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це, звичайно, ... (олівець).

Виводить букви і слова

Ота цікава штучка,

В руці виблискує здаля

Нова, гарненька... (ручка).

Як назвати зошит, олівець, ручку? (Письмове приладдя)

ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

РЕФЛЕКСІЯ

1. Зворотний зв’язок. Вправа «Відкритий мікрофон»

 — Хто може сказати і показати, як правильно сидіти за партою?

— Як правильно тримати олівець?

— Що ви вчилися робити на уроці

-До побачення.

 








 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 1000 ДНІВ ВІЙНИ Україна відзначає трагічну та водночас героїчну дату 19 листопада – 1000 днів із початку повномасштабного вторгнення Росії....