ТЕМА. ПИСЬМОВЕ ПРИЛАДДЯ
Мета: ознайомити учнів з письмовим приладдям (зошитом, ручкою, олівцем), гігієнічними правилами письма; звернути увагу на обкладинку зошита (зміст малюнка); вправляти у правильному розміщенні олівця учнів, які пишуть правою/лівою рукою; розвивати дрібні м’язи руки та м’язову пам’ять дітей, увагу, логічне мислення; виховувати охайність, уважність.
Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
1.Привітання
Пролунав дзвінок,
Починаємо урок.
Працюватимо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашому у класі
Діти просто
Мо-лод-ці!
2.Організація классу
—
Діти, чи готові ваші очі до уроку? (Так!) Підморгніть мені.
— Чи
готові ваші вушка мене слухати? (Так!) Покажіть, як ви ними слухаєте.
— Чи
готові ваші ручки писати у зошиті? (Так!) Поплескайте.
— Чи готові ваші ніжки вас слухати? (Так!)
Потупайте.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
1.
Мотивація навчальної діяльності
— А навіщо людині вміти писати?
— Діти, до нас сьогодні на урок завітав Зайчик.
Діти, спробуйте відгадати загадки — і ви дізнаєтеся, чим може писати наш
Зайчико.
Загадки
Маленьке, біленьке, По чорному
полю плигає і слід залишає. (Крейда.)
У
коробці спочивають Спритні хлопці молодці, Убрання барвисте мають І загострені
кінці. На папері слід лишають, а
зовуться…(олівці).
2. Повідомлення теми та мети уроку
— Діти, сьогодні ви ознайомитесь із письмовим
приладдям, гігієнічними правилами письма.
3. Вивчення нового матеріалу
1) Ознайомлення з письмовим приладдям. Вправа
«Відкритий мікрофон»
— А ще
чим можна залишати слід на папері? (Ручкою, фломастерами, фарбами.)
— Перед вами на парті є кольорові олівці.
Знайдіть у коробці олівець такого кольору, що вам найбільше подобається
малювати. Візьміть його у праву руку (лівші — у ліву руку). Покажіть, де у вас
права рука. Підніміть її, поставте на парту. Сьогодні будемо працювати з
олівцями. Подружіться з ними, Нумо разом пригадаємо, скільки пальців на руці.
Нумо пальці рахувать:
Один, два, три, чотири, п’ять. Один, два,
три, чотири, п’ять — Десять пальців, дві руки — Це твої помічники. За Ю.
Соколовою
— А тепер пригадаймо, як звуться пальці на руці: найменший — мізинець, потім —
безіменний (без імені), середній (він посередині), вказівний (ним указують на
щось), нарешті,— великий, він завжди виконує велику роботу.
Вчитель обходить клас і показує як тримати олівець.
2..Письмо похилих
-Хто зображений на малюнку?Де вони живуть?Що полюбляють робити?
--Покажіть зайчику як ви тримаєте олівець, та проведіть своїх тваринок до
кінця ліній.
3.Фізкультхвилинка
Важко зайчику сидіти.Треба трохи відпочити. Скік-скік,скік-скік. Треба трохи
пострибати. Скік-Скік,скік-скік. Пострабавши,треба сісти й працювати.
4.Гра «Відшукай і домалюй»
-
Домалюй біля
великого їжачка – велике яблуко; біля маленького їжачка – маленьке; ліворуч від
дерева – вище за нього дерево; праворуч від гриба – нижчий за нього гриб, біля
нього такий самий; вуха і хвіст лисичці і зайчику.
-
Розкажи у кого
хвіст довший, ніж у зайчика? У кого вуха довші ніж у лисички? Скільки звірят на
малюнку? Скільки грибочків?
-
Розфарбуй малюнок.
Полічи, скільки тварин на малюнку.
III. Відгадування загадок.
Не сорочка, а зшитий,
Не кущ, а з листочками. (Зошит)
Всяк школяр його шанує,
Бо він пише і малює.
Хто ж цей славний молодець?
Це, звичайно, ... (олівець).
Виводить букви і слова
Ота цікава штучка,
В руці виблискує здаля
Нова, гарненька... (ручка).
—
Як назвати зошит, олівець, ручку? (Письмове приладдя)
ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
РЕФЛЕКСІЯ
1. Зворотний зв’язок. Вправа «Відкритий мікрофон»
— Хто може сказати і показати, як правильно сидіти за партою?
— Як правильно тримати олівець?
— Що ви вчилися робити на уроці
-До побачення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий