среда, 20 января 2021 г.

Виховна година "Зима-чарівниця"

 Тема: Зима – чарівниця!

Мета заняття:

навчальна: поглибити знання про зиму, її ознаки, повторити назви зимових місяців;

корекційно – розвиваюча: розвивати мовлення, фонематичний слух, пізнавальну активність, мислення, вміння концентрувати увагу, класифікувати, систематизувати на наочній і вербальній основі;

виховна: виховувати любов до природи, інтерес до навчання.

Обладнання: мультимедійна установка, комп’ютерна презентація «Зима – чарівниця!», аудіо запис, роздатковий матеріал.

Форма заняття: гра.

Зміст заняття

І. Організація початку заняття.

- Діти, давайте пригадаємо як себе поводять виховані діти.

Доброго ранку! Доброго дня!

Треба вітатись чемно щодня

Усмішку людям треба давати

Доброго ранку! –всіх привітати

- Я зачитаю правила поведінки, а ви говоріть так чи ні:

• На уроці можна вставати і ходити по класу. 

• Треба піднімати руку якщо хочеш щось сказати чи запитати?

• Не можна заважати товаришу товаришам. 

• Можна галасувати, кричати. 

ІІ. Повідомлення теми заняття

-Сьогодні у нас незвичайний урок

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну цікаву, країну чудову,

Де наша уява чекає нас знову.

Тож мерщій рушаймо в путь,

Щоб у неї зазирнуть

-Діти я пропоную вам відгадати загадку, і дізнатися яка буде тема нашого сьогоднішнього заняття.

Біла пора року,

Холодні вечори.

Рипучий сніг надворі,

Це витівки………? (зими)

- Прочитайте разом тему нашого заняття:«Зима – чарівниця!»

ІІІ. Основна частина.

1. Вправа «Щось тут не так». (Розвиток уваги, мислення.)

Помилки бувають різні:

І маленькі, й дуже грізні.

Щоб в житті їх не робити,

Будем зараз їх ловити.

Взимку в полі все цвіте –

І волошки й жито.

Гріє сонце золоте –

Ласкаво і привітно.

Морозець щипає щічки

Кличе дітлахів до річки

Щоб купатись і пірнати

І під сонцем засмагати.

-Діти чи почули ви помилку у віршику?Зима вона яка?

2. Вправа «Три сніжинки». (Розрізані зображення сніжинок з написаною назвою місяця.)

- Діти, а скільки місяців має зима?Давайте пригадаємо як вони називаються? Місяць землю грудить

І хату сильно студить. (Грудень)

-Візьміть частинки сніжинки темно синього кольору і складіть назву місяцю

Вітри зі снігом все сікли

І назву місяцю дали. (Січень)

-Візьміть частинки сніжинки білого кольору і складіть назву місяцю

Місяць цей лютує,

Бо весноньку чує. (Лютий)

-Візьміть частинки сніжинки блакитного кольору і складіть назву місяцю

3. Вправа «Що зайве».

- Скажіть діти а які речі ми одягаємо взимку коли йдемо на вулицю гуляти?

- Подивіться на екран і скажіть яка річ у кожному рядку зайва.



4. Вправа «Шкарпетки».

- Подивіться на екран, діти збиралися погуляти і розкидали свої теплі шкарпетки , скільки діток збиралось на вулицю?

- Ми вже тепло одяглись можна і прогулятися. Давайте закриємо очі і уявимо, що ми пішли з вами у зимовий ліс. Аудіо запис шум вітру у лісі.



5. Вправа «Дихання». Виконання дихальних вправ.

- Тепер діти скажіть, як шумить вітер? (Ш-Ш-Ш, С-С-С,У-У-У)

- Сядьте зручно. Спини рівні, плечі не піднімаємо робимо глибокий вдих через ніс – затримка дихання – повільний плавний видих із вимовлянням: «Ш – Ш – Ш, С-С-С, У-У-У».

6. Вправа «Дикі звірі».

Ми так з вами гарно шуміли як вітер, що аж звірята з лісу прийшли подивитися на нас, але вони дуже лякливі і тому заховалися. Подивіться уважно на картинку, яких звірів ви бачите? .

-Скільки їх? 



7. Вправа «Загадки про звірів».

 

В лісі вогник рудуватий

Шишки лускає завзято. (Білка)

 

Довговухий пострибайчик.

Відгадайте, хто це? (Зайчик)

 

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

Як зовуть її? (Лисиця)

 

Уночі гуляє,

А вдень спочиває,

Має круглі очі,

Бачить серед ночі. (Сова)

 

Хто на собі ліс носить? (Олень)

 

Фізкультхвилинка

У володарки Зими

Трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали — сіли, встали — сіли,

Розігріли наше тіло.

Лютий місяць нагадав:

Час нам братися до справ.

8. Гра «Знайди 5 відмінностей».

- Діти дивіться поки ми шукали звірів мені вдалося зробити дві фотографіі, але виявилось що вони різні, давайте знайдемо 5 відмінностей.



9. Творча робота учнів.

- Діти в які ігри можна пограти взимку? 

- Ми з вами в лісі тут багато снігу, ми зараз зробимо з вами сніговика. Нам знадобиться 4 ватні диски, ватні палички, червоний трикутник для ковпака.

- Якої форми у сніговика ковпак? 

- Як сніговик знає що це його ковпак?

10. Вправа – руханка «Трикутний ковпак».

Мій ковпак трикутний,

Трикутний мій ковпак

Якщо він не трикутний,

То це не мій ковпак

11. Вправа «Вухо –ніс – щічки».

- Ми вже одяглись і пішли гуляти. Діти, а взимку коли ми гуляємо на вулиці, хто нас може щипати і кусати? 

- За що він нас щипає? 

- Зараз пограємо з вами у гру «Вухо – ніс – щічки».

- За командою „Вухо” ви повинні схопитися за вухо, за командою „Ніс” –за ніс. Щічки- за щічки. Я виконую дії разом із вами, але якийсь час я «зроблю помилку». Ви повинні показувати тільки ту частину обличчя, яку назву я.

- Пощипав нас морозець час повертатися в клас. Закривайте очі на рахунок 1,2,3 ми знову опинимось у класі.

12. Вправа «Запакуй подарунок».

- Яке свято ми святкуємо взимку? 

- Хто нам дарує подарунки? 

- Дід мороз сам не встигне запакувати всі подарунки тому йому допомагає гном. Давайте з вами допоможемо гному знайти обгортки для кожного з подарунків.



13. Вправа «Рахівник».(Роздаткові картки.)

- У діда Мороза багато подарунків, іграшки, пряники, ковзани. Давайте допоможемо йому полічити скільки у нього подарунків.

14. Вправа «Мішок для діда Мороза».

- Давайте допоможемо дідам морозам знайти їх мішки для подарунків.

- Все ми впорались із цим завданням дід Мороз полетів розносити подарунки. Скажіть, а що ви можете подарувати своїм батькам? А ви можете купити подарунок? Чому? 

- Зараз ви зможете подарувати своїм батькам цих сніговичків, яких ми зробили.

ІV. Підсумок.

-Ось заняттю вже майже кінець.

Ти був справжній молодець!



 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 1000 ДНІВ ВІЙНИ Україна відзначає трагічну та водночас героїчну дату 19 листопада – 1000 днів із початку повномасштабного вторгнення Росії....