среда, 21 апреля 2021 г.

Майбутні першокласник. Іграшки.Листівка для матусі

 Тема:Моя улюблена іграшка

Мета: -  поглиблювати знання учнів про дитячі ігри та іграшки;

           -  ознайомити з іграшками минулого та сьогодення;

           -  розвивати творчі здібності дітей; 

           -  виховувати культуру поведінки, бережливе ставлення до іграшок.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент. Привітання

Усміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям.

І тоді обов’язково

День для вас веселим буде!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

1.     Загадки про іграшки

 

1.          Я в барлозі взимку спав, 

Мед із вуликів збирав. 

Бант на шию пов'язали, 

І до іграшок поклали. 

Вайлуватий та м'який. 

Відгадай, хтоя такий? (ведмедик)

2.          Круглий, гарний і легенький,

Високо літає. 

Йому діти дуже раді, 

Бо ним кожен грає.(м’яч)

3.          Я із гуми, надувна, 

Як повітря я легка, 

Міцно мотузок тримай

Та мене не відпускай!(повітряна кулька)

4.          Замість справжньої дитини

Є у кожної дівчини. 

Її пестять, одягають, 

Спати ввечорі вкладають. 

І годують її смачно -

Дуже мамі вона вдячна!(лялька)

5.    Коли квітень бере своє

       І сонечко пригріває,

      Я стрибаю через неї,

     А вона - через мене.(скакалка)

 2.Повідомлення теми уроку

-Як ви зрозуміли,ми сьогодні з вами поговоримо про вашу улюблену іграшку,а також виготовим листівку для матусі.

 

3.Розповідь про свою улюблену іграшку

-Зараз кожен з вас по черзі опише свого іграшкового друга. Розкажіть нам як його звати,якого він кольору,що полюбляє робити.

4.Правила поводження з іграшками.

                                            З іграшками добре грати.

Та не можна забувати:

Що не треба їх ламати,

На частини  розбирати.

Ви ж нічого не ламайте

Все гарненько поскладайте,

Іграшки тоді , малята,

З вами завжди будуть грати!

 

III.Вивчення нового матеріалу

1.Гра « Не пропусти іграшку»

-Ваше завдання, якщо ви почуєте назву іграшки плесніть в долоні,якщо ні сидите тихо.

Лялька,камінець,дім,м’яч,дзиґа,іграшковий потяг,стіл,вікно,квітка,повітряна кулька,велосипед,дерево.

 2. Фізкультхвилинка

Раз — піднятися, потягнутися. 

Два — нагнутися, розігнутися. 

Три — в долоні три бавовни, 

Головою три кивки. 

На чотири — руки ширше, 

П'ять — помахати руками 

І за парту сісти знову.

 

3.Штрихування геометричних фігур

-Які це геометричні фігури?

—У вас зображені  кола. Виконайте олівцем штрихування  зверху вниз. Дотримуйтесь однакову відстань між штрихами. Не заходьте за контур кола.

IV.Виготовлення листівки

-Яка пора року у нас з вами?Так починає все квітнути. Отже сьогодні для матусь ми виготовим ось таку чарівну листівку.

-- Подивіться, а у нас є ведмедик, якого він кольору?

- У нас він один, самотній, йому дуже сумно. Тож давайте намалюємо багато друзів, щоб він з ними грався і не сумував.

- Малювати ведмедиків будемо за допомогою шаблона –ведмедика.

- Беремо силует і обводимо його по контуру коричневим олівцем. Обвівши силует, домальовуємо ведмежаткові очі, ротик та носик, а потім за бажанням розмальовуємо його повністю.

ІІІ. Підсумок заняття

Сподобалось вам заняття?

Що нового дізналися?

Подякуйте один одному за співпрацю.




 









Комментариев нет:

Отправить комментарий

 1000 ДНІВ ВІЙНИ Україна відзначає трагічну та водночас героїчну дату 19 листопада – 1000 днів із початку повномасштабного вторгнення Росії....