среда, 24 марта 2021 г.

Майбутні першокласники. Лічба предметів

 Тема уроку:Лічба предметів, їх розміщення в просторі і кількісне порівняння.Розміщення об’єктів на площині та в просторі: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч. Порівняння предметів за розміром. Підготовчі вправи до написання цифр.

Мета:ознайомити дітей з предметом математика; дати уявлення про розташування предметів у просторі з використанням слів «зліва», «справа»,«внизу», «вгорі»; учити дітей порівнювати предмети за розміром; вправляти їх у лічбі предметів; розвивати увагу, уміння слухати; вправляти в написанні елементів цифр; виховувати інтерес до вивчення математики.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Я прокинувся раненько, Привітав родину всю.

Тата цілував і неньку.  Ласка ласкою озвися,

Посміхнувся дідусю.Одне одному всміхнися

 

II. Вступна бесіда

— Сьогодні у вас перший урок математики. Це цікава і важлива наука. Говорять, що математика — це королева наук. Вивчати математику допоможе вам підручник, який називається «Математика».

1. Робота з малюнком

— Хто намальований? Порахуйте, скільки тварин?

— Хто ближче? Хто — далі? Хто — зліва? Хто — справа?

ІІІ. Підготовчі вправи

- І розпочнемо ми урок з гімнастики для нашого мозку!

1. Мозкова гімнастика

1) Робимо масаж вух і одночасно круги ногами по підлозі.

2) Права рука забиваєцвяхи, ліва – прасує .

2. Лічба від 1 до 10

-На сьогоднішньому уроці ми з вами здійснимо подорож, під час якої на нас чекають різні випробування та цікаві завдання. Познайомимося з поняттями «зліва» -«справа», «ближче» -«дальше», «попереду» - «позаду», «між». А допоможуть нам у цьому герої казок. А ось і перший гість!

Я від діда втік,

Я від баби втік,

Смачний, солодкий,

Як медок.

А звуся просто… (Колобок).

- А від нас не втече, бо сам прикотився до нас із проханням – змінити кінець його казки на щасливий. Щоб Колобкові було легше котитися, давайте прокладемо йому широку стежку, рахуючи разом із ним предмети, що зустрілися на дорозі.

Усна лічба предметів.

(ялинки,берізки, ведмеді, зайчики)

1. Порахуйте берізки, які зустрілися Колобкові по дорозі.

2. Полічіть ялинки, які виросли у лісі.

3. Полічіть ведмедиків, що грають на галявині.

4. Порахуйте зайчиків.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя:

- Як розпізнати де ліва рука ,а де права? В лівій  стороні у нас серце.Давайте прикладемо долоньку і послухаємо його стукіт. Ліва рука в нас більш ледача, бо мало що робить .Підніміть її .А ось права рука в нас працьовита. Що ми робимо нею? (відповідідітей)

- Підніміть ручку ті хто пише правою ручкою?                                                    - Підніміть хто лівою?

Гарно запам’ятовується та сторона якою ми пишемо. Лівші запам’ятовують, що в них все виходе краще лівою,а правші навпаки.

2.Гра

А зараз я пропоную гру в якій потрібно вправно показати, як швидко і уважно ви орієнтуєтеся у своїй будові тіла.- Лівою рукою торкніться носика. Правою рукою торкніться лівого вушка. Лівою рукою торніться правого плеча. Правою рукою доторкніться до лівого коліна.

3.Фізкультхвилинка

4. Гра «Фрукти»

- Подивіться на малюнок.

- Щоце, діти? (фрукти)

- Що лежить по середині?

- А що лежить праворуч?

-А ліворуч?

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

1.Гра ,, Складіть візерунок"

У дітей – 3 круги – зелений, жовтий, червоний і 2 квадрати – синій, оранжевий. Робота виконується під диктовку. - Покладіть кружечки так, щоб угорі був червоний круг, - жовтий - між червоним і зеленим. - праворуч від жовтого круга покладіть синій квадрат, ліворуч – оранжевий квадрат..

2.Підготовка до написання цифри 1

3.Дидактична гра «Чий, чий голосок?» (розвиток фонематичного слуху)

-Зараз послухайте та скажіть мені, яка тваринка так розмовляє.

-А зараз вам потрібно здогадатися, де чиї тіні, з’єднати тварин з їх тінями.

  

4.  «Виконай за зразком»

-Обводимо по контуру яблуко та грушу.

Зараз продовжимо прописувати такі елементи письма.

Пряма похила лінія, починаємо писати з верхньої додаткової лінії до нижньої рядкової лінії, пишемо зверху вниз, під нахилом. Нахил співпадає з похилою лінією зошита.

VI. Підсумок уроку.
Рефлексія


— Діти, пригадаймо, які завдання ми виконували на уроці?

— Ми рахували? Ми грали? Малювали?

— Вам сподобався урок? Тоді до нових зустрічей в країні Математика.

 



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 1000 ДНІВ ВІЙНИ Україна відзначає трагічну та водночас героїчну дату 19 листопада – 1000 днів із початку повномасштабного вторгнення Росії....