среда, 24 марта 2021 г.

Знайомство з майбутніми першокласниками

 МЕТА: познайомитися з дітьми для подальшої співпраці, зацікавити дітей до занять;розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення;розвивати навички аналізу, синтезу, узагальнення;сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок;сприяти фізичному розвитку дітей;виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.

Розвивальна задача: розвивати базові навички і вміння, необхідні для подальшого розвитку комунікативної компетенції,збагачувати лексичний запас учнів; розвивати творчу уяву, критичне мислення.

Виховна задача: виховувати спостережливість, інтерес до оточуючого, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1.привітання вчителя

- Дорогі малята, сьогодні ви вперше переступили поріг нашої школи. Прихід до школи – це один з найщасливіших днів для дитини. Діти приходять сюди, щоб пізнати нове, навчитися читати, писати, рахувати, також стати хорошими людьми.

Зараз ви просто малята-дошкільнята, а 1 вересня станете справжніми учнями і на 11 років повяжете своє життя зі школою. З кожним роком будете пізнавати все більше про природу, науку, мистецтво. Кожна людина, ким би вона у житті не стала, розпочинала свій шлях зі школи. Багато хто з ваших батьків теж закінчили нашу школу.

Навчання – це важка праця, яка потребує від дитини  старання, відповідальності, наполегливості.

ІІ.МОТИВАЦІЯ ПОЧАТКУ ЗАНЯТТЯ

Як ви себе почуваєте? Який у вас настрій?

ІІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Знайомство

 

Я вчитель початкових класів, Каріна Володимирівна, працюю 2 роки у  школі. Мені хотілось би познайомитися з вами ближче, а чи є у вас таке бажання?

Як я вже казала, мене звати, Каріна Володимирівна працюю вчителем тому, що я люблю дітей, полюбляю з ними навчатися, гратися, подорожувати.

Скоро ви станете першокласниками. І для того, щоб ви не лякалися школи і були готові до занять, з вами займаються ваші вихователі, вони вчать вас писати, читати, рахувати. Я теж, як вчитель хочу з вами познайомитися, для цього я буду приходити до вас по вівторках і зустрічатимуся після сна. На заняттях будемо навчатися, гратися і розвиватися. І, якщо ми потоваришуємо, можливо, з вами зустрінемося в школі в одному класі.

 

Гра «Мікрофон»(виявлення дефектів у мовленні)

- Зараз ми пограємо в гру і познайомимося. У мене в руці мікрофон.

- Ви знаєте навіщо людині мікрофон?Для чого? Хто ним користується?

- Уявіть собі, що ви видатні люди, наприклад, вченні, співаки, актори. І у вас беруть інтерв’ю – знайомляться з вами.

- Ви вмієте відповідати на питання? Спробуємо.

- Як вас звати?

- Чи подобається вам ходити до дитячого садочка? Чому?

- Чи готові ви навчатися у школі?

- Чим ви любите займатися у вільний час?

- Чи є у вас улюблена тварина?

- Яка ваша улюблена пора року?

- Ваша улюблена казка, мультфільм?

- Ваш улюблений вид спорту?

- Ваші улюблені речі?

- Ким мрієте стати?

2. Вправа «Моя листівка»

- Найкраще розповісти про себе нам допоможе «Моя листівка»

- Намалюйте себе, коли вам добре.

- За допомогою малюнка розкажіть чим любите займатися?

- Познайомте нас з вашим домашнім улюбленцем.

- Сьогодні на заняття до вас ми прийшли разом з бджілкою.

Бджілка трудівниця залетіла в клас,

До роботи бджілка запросила нас.

Зараз на уроці бджілці допоможемо,

Разом із трудівницею все зробити зможемо!

 

2. Вправа «Слухай, запам’ятовуй, відповідай»

Дружба

Жила – була бджілка Марушка. Вона була веселою і працьовитою, любила збирати нектар з пахучих квітів. Одного разу бджілка вирішила полетіти до своїх подруг Маї та Таї. Дорогою до них вона потрапила на чудову галявину, де росло багато-багато чудових квітів. Марушка так захопилася збиранням нектару, що не помітила хлопчика, який прийшов за квітами. І коли він проходив понад квіточкою, д е сиділа Марушка, то ненавмисне пошкодив їй крильце. Марушка сіла і заплакала.

У той самий час на галявину прилетіли Мая і Тая. Вони відразу зрозуміли, чому Марушка не весела. Вони відірвали від квіточки пелюстку і приклали на місце пошкодженого крильця. Марушка зраділа, що знову може літати. Радісна бджілка змахнула крильцями і разом з подругами почала пурхати з квітки на квітку.

Звідусіль звучав веселий передзвін лугових квітів, які виконували мелодію дружби.

Як звати нашу бджілку?

Як звати подруг бджілки Марушки?

Куди летіла бджілка? Навіщо?

Кого бджілка не помітила на галявині серед квітів?

Що зробив хлопчик бджілці?

Чи навмисне хлопчик пошкодив крильце Марушці?

Хто прилетів на допомогу бджілці?

Як Тая і Мая допомогли Марушці?

На ваш погляд, Тая і Мая добрі друзі, чому?

 

3.Вправа «Допоможи бджілці» (розвиток зорово – моторної координації)

Уявіть себе бджілкою. Необхідно з кожної квіточки зібрати нектар. Для цього потрібно провести лінію через середину «доріжки» не торкаючись меж, щоб бджілка не збилася з «дороги»

і не заблукала. Олівець повинен весь час рухатися по паперу, інакше бджілка не зможе швидко дібратися до вулика.

hello_html_7df802ef.jpg

4.Вправа – фізхвилинка «Частини тіла»

Разом з бджілкою відпочинемо і пограємо в гру.

Я називаю частину тіла, ви до неї торкаєтесь, я виконую разом з вами, але буду навмисне припускатися помилок, але ви повинні виконувати правильно, не звертаючи увагу на мої помилки. Слухайте тільки те, що кажу.

Під музику починаємо!

Ноги, голова, рука, вухо, ніс, руки, живіт, очі, волосся тощо.

5. Математичне завдання

А зараз наша маленька бджілка просить вас допомогти їй виконати математичні завдання.

1. Чого більше квадратиків чи кружечків? Чого більше зафарбуй зеленим кольором!

hello_html_4eb27035.gif

 

2. Останнє завдання треба обвести малюнки по крапочкам та розфарбувати іх, не виходячи за контури.(розвиток зорово – моторної координації)

 

 

ІV. Підсумок заняття

 

Чи сподобалося вам наше заняття?

А що саме сподобалося?

А чим ми взагалі сьогодні займалися?

 


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 1000 ДНІВ ВІЙНИ Україна відзначає трагічну та водночас героїчну дату 19 листопада – 1000 днів із початку повномасштабного вторгнення Росії....